maanantai 6. heinäkuuta 2015

Karmeita ja eeppisiä unia

Viime yönä tai käytännössä varmaankin aamusella näin jonkin verran eeppisiä ja/tai karmeita unia. Ne olivat seuraavanlaisia:

Minulle ja muutamalle muulle ihmisille tapahtui ensimmäinen yhteys. Eli tapasimme aurinkokuntaamme matkanneita muukalaisia, ja nämä esittelivät meille juttujaan. Muukalaiset eivät unessani tainneet olla isopäisiä, suurisilmäisiä, kapeavartaloisia, harmaaihoisia tyyppejä.

Toinen uni oli sellainen, että olin siinä joidenkin tyyppien kanssa jossain paikassa, ja minun ja näiden muiden piti taistella hiirien kokoisia mustia öttiäisiä vastaan, joista joillakin oli pitkät, kapeat jalat. Käytimme tappamiamme öttiäisiä myös ravinnoksemme, mutta joka päivä piti kuitenkin syödä yksi pizza kunkin, ettei menisi liian yksipuoliseksi.

Kolmas uni oli sellainen, että olin muinaisessa Rooman valtakunnassa. Olin joidenkin ylimysten ja sotilaiden kanssa jossain. Paikalla oli myös nuori nainen, joka oli vanki. Jalkojen juuresta lähti vesialue. Nuori nainen oli määrä teloittaa, mutta roomalaiset "toverini" tietenkin halusivat raiskata tämän ennen teloitusta. Minä en pitänyt raiskaamista sopivana, vaan heitin nuoren naisen veteen ja käskin tämän uida pakoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti