perjantai 13. maaliskuuta 2015

Uni Mousasta, Israelista ja Yhdysvalloista

Olen nuoresta pitäen sijoittanut poliittiset fantasiani niitä "testatakseni" kuvitteelliseen maahan, jolle olen antanut nimeksi Mousa. Olen kirjoittanut tästä ennenkin.

Viime yönä näin taas Mousaan liittyvän unen. Unessa oli kyse siitä, että Mousa liittyisi jostain syystä Israelin kanssa yhteen liittovaltioksi. Ja sitten luultavasti uusi liittovaltio liittyisi tavalla tai toisella osaksi Yhdysvaltoja. Unessa joku israelilainen kertoi minulle innostuneesti, että israelilaiset kokevat itsensä kovasti amerikkalaisiksi. Muistin unessa, että englanti on jo valmiiksi yksi Israelin virallisista kielistä, ja mietin, amerikkalaistuisivatko Mousa ja Israel kielellisesti kovasti osana Yhdysvaltoja.

Sijoitan tämän unen osastoon "oudot unet", enkä kauheasti toivo uusintoja.

PS Lopuksi liitän tähän linkin Jouko Pihon profetiasivulle ja toisen linkin Niilo Paasivirran maailmanloppusivulle. Olen muuten kirjoittanut Niilo Paasivirrasta kerran blogiini, jos et nimittäin tiedä, kuka hän on. Jouko Pihon taas tuntevat melkein kaikki, tai ainakin kaikki merkittävät ihmiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti