tiistai 3. toukokuuta 2016

Tappajahirviötä etsimässä -uni

Näin jokin aika sitten sellaista unta, että olin osa pientä hirveän ammattitaitoista iskujoukkoa, jonka oli tarkoitus eliminoida eräs tappajahirviö. Kyseinen otus tykkäsi yleensä elää vedessä.

Niin, ja unessa oli sellainenkin pikku yksityiskohta, että se tapahtui vähintään useiden kymmenien vuosien päässä tulevaisuudessa. Jotenkin minut oli vain temmattu siihen aikaan.

Koska olin tulevaisuudessa, ihmettelin tulevaisuuden meininkejä. Taisin kehua tovereilleni jotain piirrettä ajassa ja ympäristössä, johon olin joutunut.

Unen loppupuolella päätin, että minä olin ainoa amatööri tässä iskujoukossa. Ei kovin kiva päätös. Ei pitäisi unessa halveerata itseään.

Ja unen vesipitoisuus oli muuten jonkin verran hassu asia, kun uimataitoni ei ole kovin hyvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti