tiistai 2. kesäkuuta 2015

Huono kakkos"blogini"

Aikoinaan kärsin ongelmasta, joka oli ylenmääräinen linkkejä sisältävien sähköpostien lähetteleminen. Tai oikeastaan minä en ollut se, joka siitä kärsi. Tiedostettuani ongelman olemassaolon perustin sen parantamista varten Mullokala seikkailee -nimisen "blogin", jossa olen julkaissut linkkejä blogimerkintöihin, uutisartikkeleihin, kolumneihin sun muuhun.

Olen tavannut kutsua sitä huonoksi kakkosblogikseni.

Ulkonäöltään "Mullokala seikkailee" on aina ollut vinkeä.

Myöhemmin olin ruvennut julkaisemaan siinä myös enemmän tai vähemmän viisaita siteerauksia kaiken maailman tahoilta.

Kahteen otteeseen olen myös päättänyt lopettaa sen pitämisen. Viimeksi vain vähän aikaa sitten. Joitakin päiviä takaperin päätin taas käynnistää sen uudelleen.

Mullokala seikkailee -"blogiini" pääset halutessasi täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti