tiistai 21. lokakuuta 2014

Minä olen ollut hyvin viisas vanhus

Jokunen päivä sitten tein havainnon, että olen melkein viisikymppinen. Eräs tuttuni huomautti minulle sitten, että viidenkymmenen vuoden ikään on minulla vielä vuosia aikaa. Mutta se ei auta siihen, miltä minusta tuntuu.

Pohdin saavutuksiani elämässä. Mieleeni tulivat maailman ensimmäisen suomenkielisen lingua franca novan kieliopin [poistin linkin, kun en ollut saanut sivua vielä kopioitua uudelle sivustolleni] kirjoittaminen ja julkaiseminen nettisivujeni yhteydessä. Toiseksi mieleeni johtui se, että olen monen monituisten vuosien ajan pitänyt pystyssä Vantaan mielenterveysyhdistys Hyvät Tuulet ry:tä. Ja tässä ne sitten ovatkin. Nih.

...Niin, ja olen kouluttanut lisäksi yhden kaverini olutkulttuurielämäntuntijaksi.

4 kommenttia:

  1. Niin ja olethan sinä myöskin kulmakuntasi kuuluisin plogisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä, olenko. Saatan olla kyllä kotitaloni kuuluisin bloggaaja. On kovin epävarmaa, että minä olisin Pähkinärinteen kuuluisin bloggaaja.

      Poista
  2. No okei, sovitaan sitten, että olet kulmakuntasi vaatimattomin blogisti. Eikö kuulostakkin hienolta titteliltä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä, totta vie. Lisäksi minä olen edelleenkin hyvin viisas vanhus.

      Poista