perjantai 25. huhtikuuta 2014

Hyvä ettei kultatuolissa kannettu!

Meillä oli yhdistyksessä sääntömääräinen kevätkokous nyt torstaina. Se pidettiin itäpuolen toimipisteessä eli Lauhatuulessa. Kun saavuin itse paikalle, niin osa porukasta oli hyvin innoissaan. Tekisi mieleni sanoa, että porukka tarttui toisiaan pikku kätösistään, muodosti ympärilleni ringin ja karkeloi innoissaan. Mutta en sano. Mutta kuitenkin, hyvä ettei kultatuolissa kannettu!

Nörtti on joskus kaivattu asia.

Noh, kevätkokous pidettiin sitten. Sen jälkeen saatoin toiminnanohjaajan tietokoneen järkevämmän oloiseksi. Autoin myös kuvanheittimen toimintaan laittamisen kanssa erästä yhdistyksen aktiivia.

Toiminnanohjaaja oli sitä mieltä, että olen värjännyt hiukseni. Hän ei uskonut minua, kun varsin painokkaasti kielsin asian. Minulla ei ole taipumusta aggressiiviseen käyttäytymiseen, mutta nyt minun teki hieman mieli motata häntä tuosta hyvästä. Hän lähti välillä tupakalle rouva K:n kanssa, jonka kanssa olin matkustanut paikan päälle. Palattuaan tupakalta hän pyyteli minulta kovasti anteeksi arveluaan. Rouva K oli ulkosalla selvittänyt hänelle juurta jaksain, että minä en hyväksy edes naisten hiusten värjäämistä. Päätin antaa anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti