Perussuomalaiset-puolue oli ostanut äskettäin tunnetun Helsingin
Sanomat -nimisen lehden paperiversion etusivun omaan käyttöönsä.
Mainostamistila oli Persuille maksanut 50.000 euron verran. Se on
itse asiassa melko paljon (ks. alempaa täsmällinen tieto mainoksen hinnasta).
Ökypuolue RKP:n entinen puheenjohtaja oli nimittänyt tätä
mainostamista kalliisti valtakunnan suurimmassa paperilehdessä
ökypropagandaksi.
Itse en ehkä olisi Perussuomalaiset-puolueena mennyt tuollaista
tekemään. Rahalle olisi voinut löytyä parempaakin käyttöä. Mutta
mainos toimi kuitenkin siten kuin oli tarkoituskin. Se nousi koko
tämän kansakunnan huulille.
Itse asiassa olen asiasta kuitenkin oikeasti sitä mieltä, että
Perussuomalaisten arvot ovat sen verran kovasti vastoin Helsingin
Sanomien monikulturistista ja suomalaisvastaista linjaa, että
Persujen mainostajien olisi pitänyt pysyä vähintään kepinpituuden
päässä mokomasta.
Itse olen toisen puolueen kannattaja, mutta silti...
...
PS Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini sanoo nyt, että julkisuudessa on ollut liikkeellä väärä tieto mainoksen hinnasta. Hänen mukaansa mainos maksoi yhteensä reilut 35.000 euroa, josta Helsingin Sanomat kuittasi 28.000 euroa.
Hesarin poliittisessa linjassa mainosraha tuo painosmäärät, joten ehkäpä mainospäivän pääkirjoitus olisi kertonut eniten lehden linjasta ei pelkkä etusivun mainos.
VastaaPoistaJuu. Mutta miksi tukea Saatanaa, kun voi olla tukemattakin.
PoistaOnko Hesari Saatanasta ?
VastaaPoistaMinun mielestäni on. Tai on itse Saatana.
PoistaYleensä saatana kirjoitetaan pienellä, mutta Hesarin tapauksessa teen poikkeuksen. :)