sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

Toisen maailmansodan aikainen yhdysvaltalainen sotilas heitti minua unessa lapiolla

Näin eilen illalla seuraavanlaista unta:

Itse asiassa unessa oli tapahtunut kaikenlaista muutakin enemmän tai vähemmän jännää, mutta sitä muuta en muista enää. Olin unessa kuitenkin kaupungilla jossain kulkemassa, kun paikalle sattui toisen maailmansodan aikainen yhdysvaltalainen sotilas. Tämä heitti tappotarkoituksella minua kohti teroitetun lapion. Tarkkailin lapion lentoa ilmassa ja pidin huolen siitä, etten osuisi sen kohdalle. Eikä siinä vielä kaikki. Sotilas oli tietokoneanimaatio! Koska lapio oli tippunut jalkojeni luo, nostin sen ylös ja puolustauduin sillä, kun sotilas kävi kimppuun. Paikalle ilmestyi sitten toinenkin yhdysvaltalainen sotilas. Huusin heille hakatessani heitä lapiolla, etten ole uhka: "I am not a threat!" Toinen sotilaista mutisi jotain siihen suuntaan, että kylläpä minä sellainen olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti