perjantai 10. helmikuuta 2017

Uni rikollisesta nerosta

Näin jokin aika sitten unta, joka oli tavattoman mielenkiintoinen sekä melko pelottava. Se oli tällainen:

Joku rikollinen nero oli keksinyt keinon, millä tavalla saa lukemattomat ihmiset noudattamaan tahtoaan. Minä ja pari muuta ihmistä halusimme tehdä tälle stopin. Löysimme epäilyttävän kellaritilan, johon laskeuduimme. Sitten asianomainen miespuolinen rikollinen nero ilmestyikin yllättäen paikalle naispuolisen oppilaansa kanssa.

Tässä tilanteessa olimme melko aseettomia. Rikollinen nero antoi minulle kannettavan laitteen, josta lähti valo. Ehkä hän ajatteli, että olisin hänen puolellaan. Mutta minä osoitin laitteella häntä itseään ja haukuin häntä lukuisin ilmaisuin.

Mutta laite ei toiminut odotetusti. Se ei vaikuttanut suurrikolliseen millään lailla. Hän ei edes masentunut. Ehkä laite ei toiminut oikein pelkillä haukkumasanoilla. Tai ehkä rikollinen oli antanut laitteen minulle testatakseen, olenko hänen puolellaan.

Itse koen unen liittyvän valtamedian toimittajien melkein rikkumattomaan yksimielisyyteen sellaisissa asioissa kuin Suomen kansan etu, Perussuomalaiset, monikulturismi, sukupuolineutraalisuusideologia ja vihaideologia islamin paijaaminen myötäkarvaan. Jokin aika sitten on kuitenkin ilmestynyt olemaan uusi nettilehti nimeltä Oikea media, joka olemassaolollaan heikentää ainakin hieman mediakentän yksisilmäisyyttä. Toivotan lehdelle hyvää ja menestyksekästä tulevaisuutta. Julkaisin vähän aikaa sitten blogissani merkinnän siitä. Olen myöskin ruvennut jakelemaan lehden tuotoksia linkitys- ja siteerausblogissani Mullokala seikkailee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti